onsdag 13 april 2011

Solig Onsdag!

Onsdag och ikväll är det scrapbooking...wiihoo!! :-) Ska göra ett kort till pappa till fredag när vi ska fira honom!
Har precis lunchat med mina föräldrar..har gjort lite ärenden nu på förmiddan...bland annat betalat möblerna jag resereverat igår, bokat hemkörning, fått tag på flyttkartonger och köpt nya galonvantar till Mini efter ett mindre (och ja, omoget) frispel på hennes gamla äckliga vantar imorse då dom åkte i soptunnan.
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och läsa ikapp mig lite på studielitteraturen..mina tankar bara svävar iväg på tapetval och ikea...totalt okontrollerat!! ;-) Har druckit 2 koppar kaffe nu och ska försöka uppbåda lite intresse och koncentration för boken jag måste läsa, tänkte att det kanske skulle gå lite bättre om man går ut och sätter sig i solen!
Borde fylla i dagisschemat också då jag blivit erbjuden sommarjobb och vet hur jag ska jobba/vara ledig nu i sommar! Skönt!! Jag & R har pusslat så att barnen får vara ledig från slutet på Juni och slipper jourdagis...och när dom får sommarlov så tömmer vi korgarna och säger Goodbye till Myran & Kullen 4ever! Wiihooo!!!:-)))))) Dessutom har vi lyckats få ihop två veckor då vi är lediga allihop och kan åka på semester någonstans! Härligt!
Nu ut i solen!!!

Inga kommentarer: