söndag 27 februari 2011

söndagstrött

Denna vecka har verkligen gått fort, likaså helgen! Redan söndag!!
Igår var jag på Scrapbooking-dag hela dagen och det var superkul!! Hann göra fyra Layouter som jag blev riktigt nöjd med. En heldags pyssel med trevligt sällskap är aldrig fel!
Hann dock inte få mitt paket från panduro innan, men det borde definitivt komma nu till veckan!

I fredags körde jag crosstraining och solade och på kvällen kom S förbi!

Idag skall jag och barnen hälsa på hos S efter lunchen och efter det tänkte jag hinna in på Dollarstore en sväng och inhandla sköljmedel till min maratontvättning som pågår!
I eftermiddag är vi bjuden på middag hos M&L!
...och sen, ikväll, får jag äntligen krypa er i soffan och slökolla tv! ;-) Känner mig lite trött & sliten och hade lätt kunnat tillbriga hela dagen i soffan om jag fick!!

Barnen är inne i någon period av ständigt bråk, ret och gnäll!! Känns som om man ska bli tokig till och från! Men det säga ju att 2-3års åldern är utmaningarnas tid...och ja, har man då både en 2 OCH 3 åring så kan det ju vara lite livat till och från! Men dom är också väldigt gosiga och hjälpsamma mellan "fighterna" mina små prinsessor!

Nu ska jag fixa fram lite lunch!

Inga kommentarer: