måndag 21 mars 2011

Hatar att vänta

Tenta vecka och jag är så ofokuserad på det jag borde göra...nämligen skriva klart eländet och skicka in det och hoppas på ett G. Surfar bara runt på olika sidor för att skjuta upp tentaskrivandet...samtidigt som jag får dåligt samvete för att jag inte intensiv pluggar..OCH har barnen på dagis fast jag inte gör något vettigt!'

Känns som om jag bara går och väntar & väntar på att få svar på en massa frågor och funderingar....

¤Kommer jag att få något av jobben jag sökt inför sommaren?
¤Huur ska vi planera ihop sommaren och lyckas få in någon semester om jag jobbar HELA sommaren...
¤Hur ska vi ha råd att åka på semester om jag INTE jobbar hela sommaren?
¤Kommer vi att få tag på någon lägenhet till mina svärföräldrar och..
¤Kommer vi någonsin få köpa huset i Malmberget?
¤Kommer barnen att få plats på dagiset som jag sökt till hösten? *hoppashoppashoppas* Och isåfall..
¤Har vi hunnit flytta innan hösten?..
¤Är det någon ide att byta dagis om vi aaldrig flyttar från kullen?

Jag HATAR att vänta, jag vill veta, jag vill ha action! *nunuNU* TicTacTicTac...

Vadå leva i nuet?


Inga kommentarer: