tisdag 22 februari 2011

Ny vecka

En ny vecka är här. Barnen är friska & Tentamen inlämnad i tid...Phu! Nu börjar en ny kurs i skolan som verkar vara mycket roligare än den föregående (...som var så tråkig att jag i det närmaste började fundera på om den här utbildningen är rätt för mig?)

Har varit effektiviteten personifierad igår.Lyssnat på 4 föreläsningar, sökt två sommarkurser i ledarskap och organisation, sökt sommarjobb, skrivit brev som jag skall ta med när jag söker praktikplats samt varit och tränat!

Unnar mig därför en lite lungnare dag idag :-) Har varit och hälsat på S en sväng...var jätterolig att träffas och surra lite! Har känt mig ohälsosam osocial sista tiden!
Känns tråkigt att jag missade N i helgen :-( Men jag hoppas att vi snart får tillfälle att ses igen!

Känner mig helt tom i huvudet och får inte fram ngot vettigt så jag sätter punkt för denna gång.
Over and out!

Inga kommentarer: